lisadorable

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Ha, ha fjortiskulturen känns igen :)

Av Lisa - 22 januari 2014 00:23



Dottern i 6:an rapporterar om alla som blivit fjortisar på senaste tiden.



...å nu sitter Alex och gör pusskort i mobilen oxå!...nu har HAN också blivit fjortis...nu går det snart inte å snacka med nån!!!! Så gör hon plutmun och v-tecken...klassisk fjortispose....han säger att jag e en tönt...och tror inte på vad jag säger...på låssas ...för å va cool...han tror han e så coool...



Alex du är ju lost!!!!




     Kom igen Alex!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 januari 2014 19:49

      Hallå!   Kopiera länken i rubriken och kolla artikeln i DN om mannen   som åt gratis på flyget ett helt år!   ps.jag kan inte kopiera in texten här ...

Av Lisa - 28 januari 2014 16:23

      Vill slå ett slag för god och bra   mat !       Och billig Och tyvärr nästan bortglömd I dessa taccotider.Prova Fläsklägg med Rotmos.   Det är suuupergott! Suuuperbilligt och Suuperenkelt att göra!   Kolla ...

Av Lisa - 28 januari 2014 16:06

      Loves Corner   Livsstil & coola prylar               Kan inte låta bli :)   Sen ska jag lägga in serien om prästen i den lilla byn på landet i England- "The wicka of Dibbley" Suuuperrolig och suuuperbra!   ...

Av Lisa - 28 januari 2014 14:52


    Helgen var så lyckad!     Vi fick besöka av Isabelles kusin Marcus. Det var så länge sedan vi träffades och han har jobbat i Norge. Men nu kom han, och stannade hela kvällen till 12, vi hade så jättetrevligt. Men Belle satt förståss...

Av Lisa - 26 januari 2014 23:05

      Loves Corner Livsstil & coola prylar                     Give a little bit Give a little bit of your Love to me Give a little bit And I give a little bit of my time for you           LOVE ...

Presentation


Jag´är co:worker till isabelleyea.Och det blir också om Loves Corner, livet ...och lite annat ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tankar


Ovido - Quiz & Flashcards